هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه در شمار هتل های چهار ستاره استانبول قرار دارد و به علت واقع شدن در قلب استانبول ، میدان تقسیم ، یکی از مهمترین مناطق استانبول از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار است. هتل تکسیم گونن استانبول برای مسافران  تور ترکیه نوروز 95 انتخاب مناسبی است زیرا به جاذبه های گردشگری استانبول بسیار نزدیک است. در اطراف هتل سالن اپرا، تئاترهای گوناگون، گالری های هنر، کافه و بارهای متعدد وجود دارد که از دیگر مزایای دسترسی راحت این هتل به اماکن تفریحی استانبول محسوب می شود. تور ترکیه زمستان 94

طراحی این هتل چشم گیر است به طوریکه نمای آن از مرمر و سرامیک می باشد . کلیه اتاق ها لوکس و مجهز به امکانات کامل می باشند. در صورت اقامت میهمانان تور ترکیه سه روز یا بیشتر در هتل، در هنگام ورودشان با یک ظرف پر از میوه از آن ها پذیرایی خواهد شد و اگر هم بیشتر از یک هفته در هتل اقامت داشته باشند بطری نوشیدنی هدیه خواهند گرفت. در هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای میهمانان  تور ترکیه نوروز 95 سرو می شود. 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 


هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول است که د در جنوب خلیج شاخ طلایی، در مرکز قسمت قدیمی استانبول، در 3 طبقه بنا شده است. اتاق های این هتل مجلل کاملا به سبک ترکی چیدمان شده اند و برای مسافران تور ترکیه زمستان 94 دارای امکانات تلویزیون، سی دی/ دی وی دی پلیر، حمام و ... می باشند.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 19 کیلومتر است و از آنجاییکه که در قسمت قدیمی استانبول واقع شده به اغلب مکان های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله مسجد آبی، مسجد ابا صوفیه و... نزدیک است. کارکنان این هتل توانایی صحبت کردن به زبان ترکی، انگلیسی و فرانسوی را دارند. مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند با اقامت در این هتل لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند.

 


 





:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه, ارزان ترین هتل های ترکیه , قیمت هتل های ترکیه , مجلل ترین ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: